27 Mayıs 2012 Pazar

Yeni MSN Adresi Alma

Yeni MSN Adresi Alma 30 saniye

Yeni bir msn adresi alma aslında 30 saniyenizi almayacak kadar basit bir işlemi. Yeni msn adresi almak istiyorum diyorsanız "Buraya Tılayın", açılan formu doldurun ve “Tamam” deyin. Çıkan sayfada sözleşmeyi onaylayın. Bitti.

Ben fazla anlamam, bana ayrıntılı anlat diyenler içinde şu şekilde anlatabilirim:

İlk Adım

"Buraya Tılayın" ve açılan sayfada sizden istenen bilgileri girin. “e-posta adresi” yazan yere istediğiniz bir e-posta adresi yazın: simdi@eklebeni.com, cem@yilmaz.com, seni@seviyorum.com daha birçok msn adresi almanız mümkün. İyi bir parola girin, parolayı tekrarlayın. Gizli sorunuzu seçin ve cevaplayın. Resimdeki harf ve rakamları altındaki boşluğa yazın, yani karakterler yazan yere yazın.

İkinci Adım

Sözleşmeleri gözden geçirin ve imzalayın diyor. Bu msn adresinizi onaylamanız ve sözleşmeyi kabul etmeniz demektir. Bunun için yapmanız gereken tek şey, msn adresinizi boşluğa tekrar yazmak. Kabul ediyorum deyin ve devam eden.

Son Adım

Kimlik bilgilerini oluşturdunuz sayfasını gördüyseniz işlem sona ermiştir. Yeni msn adresiniz hayırlı olsun. Alt taraftaki “Devam” butonuna basın, işlem tamamdır.

Yeni msn adresinizi istediğiniz gibi kullanabilirsiniz. Bu yöntemle ad@soyad.com şeklinde msn adresi almanızda mümkün. İsteğe göre yeni bir msn de alabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder